Poesi,dikt,naturlyrik,tidlös litteratur,musik,film,TV,filosofi,översättningar

***** Kolla gärna länkarna till e-böcker; vid poeter.se finns det mesta sparat av översättningar o lyrik *****

* * * SLÄKTEKTIVEN * * *
(The Ancestor Detector)
Hjälper gärna till att leta familj/ort/namn då jag har tillgång till arkivdigitals kyrkböcker och andra källor vars skrift jag är van att tyda och finner det snabbt (men för längre undersökningar och/eller översättningar tar jag en symbolisk minimumsumma på 500-1500) kontakta mig gärna på "Släktektivbyrån" via mail lordparzifal@gmail.com
se även poeter.se/LordParzifal för översättningar och naturlyrik mm


The Rainforest Site

Gästrike Katthem

~*~ LordParzifal Est.1998 | 10 Years Online Anniversary ~*~

LordParzifal's Wicked Gestures and Avatars @ Excite.com Est.1998
LordParzifal's Woodland Journal Est.2008



fredag 12 september 2008

Mistlur (D.I.S.T.A.N.S.)



Skriket av Edvard Munch

Art of Noise - Moments in Love video
(min favorit meditationsmusik för att komma ur huvudvärken)

Mistlur (Det Inre Skrikets Tysta Alterna Nattliga Siren)
...att vakna på rätt sida om huvudvärken.

Tinnitus skrik
nån jävla ovårdad bil
blixtar framför ögonen som om man vore pressens hetaste bild
febern febril
nån blodåder i pannan som inte vill vara still
hungerfrossan flashar genom kroppen, kan inte gå utan mat en dag till
fasta of free will
eller är den det när inte kroppen vill
ta emot föda för att kroppen är i spasmer för att man är hungrig
som gör att kroppen mår så dåligt så att man aldrig blir hungrig
LPWJ 24/08/08

Bloggar om poesi, dikt, poetryslam, poetry, poet

Be well,
LordParzifal

0 kommentarer:

;