Poesi,dikt,naturlyrik,tidlös litteratur,musik,film,TV,filosofi,översättningar

***** Kolla gärna länkarna till e-böcker; vid poeter.se finns det mesta sparat av översättningar o lyrik *****

* * * SLÄKTEKTIVEN * * *
(The Ancestor Detector)
Hjälper gärna till att leta familj/ort/namn då jag har tillgång till arkivdigitals kyrkböcker och andra källor vars skrift jag är van att tyda och finner det snabbt (men för längre undersökningar och/eller översättningar tar jag en symbolisk minimumsumma på 500-1500) kontakta mig gärna på "Släktektivbyrån" via mail lordparzifal@gmail.com
se även poeter.se/LordParzifal för översättningar och naturlyrik mm


The Rainforest Site

Gästrike Katthem

~*~ LordParzifal Est.1998 | 10 Years Online Anniversary ~*~

LordParzifal's Wicked Gestures and Avatars @ Excite.com Est.1998
LordParzifal's Woodland Journal Est.2008



lördag 26 juli 2008

In the Chapel in the Moonlight



In the Chapel in the Moonlight

How I love to hear the organ
In the chapel in the moonlight
While we're strolling down the aisle
Where roses entwine

How I love to hear you whisper
In the chapel in the moonlight
That the lovelight in your eyes
Forever will shine

Til the roses turn to ashes
Til the organ turns to rust
If you never come I'll still be there
Til the moonlight turns to dust

How I love to hear the choir
In the chapel in the moonlight
As they sing "Oh Promise Me"
Forever be mine

(Til the roses turn to ashes)
Til the organ turns to rust
(If you never come I'll still be there)
Til the moonlight turns to dust

How I love to hear the choir
In the chapel in the moonlight
As they sing "Oh Promise Me"
Forever be mine
In the chapel in the moonlight

~*~

Som jag älskar att höra orgeln
i kapellet under månskenet
Då vi ströva nedför gången
där rosor sig omslingra

Som jag älskar att höra dig viska
i vårt kapell i månskenet
Att kärleksskimret i dina ögon
För alltid skall skina

Tills rosorna bli till aska
Tills orgeln bli till rost
Om du aldrig kommer är jag fortfarande där
Tills månskenet bli till frost

Som jag älskar att höra kören
Uti kapellet i månskenet
Då de sjunga "Åh Lova Mig"
För alltid min bliva

(Tills rosorna bli till aska)
Tills orgeln bli till rost
(Om du aldrig kommer så är jag där fortfarande)
Tills månskenet bli till frost

Som jag älskar att höra kören
I kapellet i månskenet
Då de sjunga "Åh Lova Mig"
För alltid min bliva
I kapellet i månskenet




Be well,
LordParzifal

0 kommentarer:

;