Poesi,dikt,naturlyrik,tidlös litteratur,musik,film,TV,filosofi,översättningar

***** Kolla gärna länkarna till e-böcker; vid poeter.se finns det mesta sparat av översättningar o lyrik *****

* * * SLÄKTEKTIVEN * * *
(The Ancestor Detector)
Hjälper gärna till att leta familj/ort/namn då jag har tillgång till arkivdigitals kyrkböcker och andra källor vars skrift jag är van att tyda och finner det snabbt (men för längre undersökningar och/eller översättningar tar jag en symbolisk minimumsumma på 500-1500) kontakta mig gärna på "Släktektivbyrån" via mail lordparzifal@gmail.com
se även poeter.se/LordParzifal för översättningar och naturlyrik mm


The Rainforest Site

Gästrike Katthem

~*~ LordParzifal Est.1998 | 10 Years Online Anniversary ~*~

LordParzifal's Wicked Gestures and Avatars @ Excite.com Est.1998
LordParzifal's Woodland Journal Est.2008



fredag 25 april 2008

PISKA MIG MED LAKRITS



Tillägnad Eddie Meduza

Varje gång internet laggar mer än din hjärna är det för att ditt intellekt
går snabbare än internet!
Piska mig med lakrits!!

Förr jobbade folk på olika avdelningar
nu går man bara in i en ny avdelning i datorn!
Piska mig med lakrits!!

Oförstående kvinnor har förargat de bästa av män,
se bara på Strindberg!
Piska mig med lakrits!!

Folk binder sig gärna masochistiskt till Telia, förutvarande
Televerkets monopols
dyra långa kontrakt,
men vill man med hopprep binda sig kallas man pedofil och sadomasochist snabbt!
Piska mig med lakrits!!
...för det är gott!

Be well,
LordParzifal

0 kommentarer:

;