Poesi,dikt,naturlyrik,tidlös litteratur,musik,film,TV,filosofi,översättningar

***** Kolla gärna länkarna till e-böcker; vid poeter.se finns det mesta sparat av översättningar o lyrik *****

* * * SLÄKTEKTIVEN * * *
(The Ancestor Detector)
Hjälper gärna till att leta familj/ort/namn då jag har tillgång till arkivdigitals kyrkböcker och andra källor vars skrift jag är van att tyda och finner det snabbt (men för längre undersökningar och/eller översättningar tar jag en symbolisk minimumsumma på 500-1500) kontakta mig gärna på "Släktektivbyrån" via mail lordparzifal@gmail.com
se även poeter.se/LordParzifal för översättningar och naturlyrik mm


The Rainforest Site

Gästrike Katthem

~*~ LordParzifal Est.1998 | 10 Years Online Anniversary ~*~

LordParzifal's Wicked Gestures and Avatars @ Excite.com Est.1998
LordParzifal's Woodland Journal Est.2008



tisdag 19 augusti 2008

Min Blogg Fyller HUND-RA-BAST!



***** Anubis * Ra * Bast *****

Min blogg fyller hundra bast
precis som en dag i bibeln ibland symboliserar ett år
är ett år i min blogg en "post"
(för ibland känns det så)

Post = Jag gillar inte ordet inlägg,
det låter som pålägget i en dubbelmacka.

...Message starts...Metropolisen har länkat min text som jag skrev till Queen of Light och Metropolisen har länkat min text som jag skrev till Queen of Light och Metropolisen har länkat min text som jag skrev till Queen of Light och Metropolisen har länkat min text som jag skrev till Queen of Light och Metropolisen har länkat min text som jag skrev till Queen of Light och Metropolisen har länkat min text som jag skrev till Queen of Light och Metropolisen har länkat min text som jag skrev till Queen of Light och Metropolisen har länkat min text som jag skrev till Queen of Light och Metropolisen har länkat min text som jag skrev till Queen of Light och Metropolisen har länkat min text som jag skrev till Queen of Light och Metropolisen har länkat min text som jag skrev till Queen of Light och Metropolisen har länkat min text som jag skrev till Queen of Light och Metropolisen har länkat min text som jag skrev till Queen of Light och Metropolisen har länkat min text som jag skrev till Queen of Light och Metropolisen har länkat min text som jag skrev till Queen of Light och Metropolisen har länkat min text som jag skrev till Queen of Light och Metropolisen har länkat min text som jag skrev till Queen of Light och Metropolisen har länkat min text som jag skrev till Queen of Light och Metropolisen har länkat min text som jag skrev till Queen of Light och Metropolisen har länkat min text som jag skrev till Queen of Light och Metropolisen har länkat min text som jag skrev till Queen of Light och Metropolisen har länkat min text som jag skrev till Queen of Light och Metropolisen har länkat min text som jag skrev till Queen of Light och Metropolisen har länkat min text som jag skrev till Queen of Light och Metropolisen har länkat min text som jag skrev till Queen of Light och Metropolisen har länkat min text som jag skrev till Queen of Light och ...MARTIANS CALLING YOU...Metropolisen har länkat min text som jag skrev till Queen of Light och Metropolisen har länkat min text som jag skrev till Queen of Light och Metropolisen har länkat min text som jag skrev till Queen of Light och Metropolisen har länkat min text som jag skrev till Queen of Light och Metropolisen har länkat min text som jag skrev till Queen of Light och Metropolisen har länkat min text som jag skrev till Queen of Light och Metropolisen har länkat min text som jag skrev till Queen of Light och Metropolisen har länkat min text som jag skrev till Queen of Light och Metropolisen har länkat min text som jag skrev till Queen of Light och Metropolisen har länkat min text som jag skrev till Queen of Light och ...MARTIANS CALLING ANYBODY LISTENING OUT THERE...Metropolisen har länkat min text som jag skrev till Queen of Light och Metropolisen har länkat min text som jag skrev till Queen of Light och Metropolisen har länkat min text som jag skrev till Queen of Light och Metropolisen har länkat min text som jag skrev till Queen of Light och Metropolisen har länkat min text som jag skrev till Queen of Light och Metropolisen har länkat min text som jag skrev till Queen of Light och Metropolisen har länkat min text som jag skrev till Queen of Light och Metropolisen har länkat min text som jag skrev till Queen of Light och Metropolisen har länkat min text som jag skrev till Queen of Light och Metropolisen har länkat min text som jag skrev till Queen of Light och Metropolisen har länkat min text som jag skrev till Queen of Light och Metropolisen har länkat min text som jag skrev till Queen of Light och Metropolisen har länkat min text som jag skrev till Queen of Light och Metropolisen har länkat min text som jag skrev till Queen of Light och Metropolisen har länkat min text som jag skrev till Queen of Light och Metropolisen har länkat min text som jag skrev till Queen of Light och Metropolisen har länkat min text som jag skrev till Queen of Light och Metropolisen har länkat min text som jag skrev till Queen of Light och Metropolisen har länkat min text som jag skrev till Queen of Light och ...WE BUILT YOUR PYRAMIDS...Metropolisen har länkat min text som jag skrev till Queen of Light och Metropolisen har länkat min text som jag skrev till Queen of Light och Metropolisen har länkat min text som jag skrev till Queen of Light och Metropolisen har länkat min text som jag skrev till Queen of Light och Metropolisen har länkat min text som jag skrev till Queen of Light och Metropolisen har länkat min text som jag skrev till Queen of Light och Metropolisen har länkat min text som jag skrev till Queen of Light och Metropolisen har länkat min text som jag skrev till Queen of Light och Metropolisen har länkat min text som jag skrev till Queen of Light och Metropolisen har länkat min text som jag skrev till Queen of Light och ...
WE WANT OUR PICTURES ON YOUR PYRAMIDS...Metropolisen har länkat min text som jag skrev till Queen of Light och Metropolisen har länkat min text som jag skrev till Queen of Light och Metropolisen har länkat min text som jag skrev till Queen of Light och Metropolisen har länkat min text som jag skrev till Queen of Light och Metropolisen har länkat min text som jag skrev till Queen of Light och Metropolisen har länkat min text som jag skrev till Queen of Light och Metropolisen har länkat min text som jag skrev till Queen of Light och Metropolisen har länkat min text som jag skrev till Queen of Light och Metropolisen har länkat min text som jag skrev till Queen of Light och Metropolisen har länkat min text som jag skrev till Queen of Light och Metropolisen har länkat min text som jag skrev till Queen of Light och Metropolisen har länkat min text som jag skrev till Queen of Light och Metropolisen har länkat min text som jag skrev till Queen of Light och Metropolisen har länkat min text som jag skrev till Queen of Light och Metropolisen har länkat min text som jag skrev till Queen of Light och Metropolisen har länkat min text som jag skrev till Queen of Light och Metropolisen har länkat min text som jag skrev till Queen of Light och Metropolisen har länkat min text som jag skrev till Queen of Light och Metropolisen har länkat min text som jag skrev till Queen of Light och ...THE LEAST YOU COULD DO IN GRATITUDE. BYE TIL NEXT TIME. WE BUILD SOME MORE...Metropolisen har länkat min text som jag skrev till Queen of Light och Metropolisen har länkat min text som jag skrev till Queen of Light och Metropolisen har länkat min text som jag skrev till Queen of Light och Metropolisen har länkat min text som jag skrev till Queen of Light och Metropolisen har länkat min text som jag skrev till Queen of Light och Metropolisen har länkat min text som jag skrev till Queen of Light och Metropolisen har länkat min text som jag skrev till Queen of Light och Metropolisen har länkat min text som jag skrev till Queen of Light och Metropolisen har länkat min text som jag skrev till Queen of Light och Metropolisen har länkat min text som jag skrev till Queen of Light och Metropolisen har länkat min text som jag skrev till Queen of Light och Metropolisen har länkat min text som jag skrev till Queen of Light och Metropolisen har länkat min text som jag skrev till Queen of Light och Metropolisen har länkat min text som jag skrev till Queen of Light och Metropolisen har länkat min text som jag skrev till Queen of Light och Metropolisen har länkat min text som jag skrev till Queen of Light med familj...In the Goddess we Trust...end of message...

I dessa tider kan nog många OS gudar och gudinnor behöva en upplyftning.

För egyptiska gudar se filmen Stargate eller TV-serien.

För egyptisk arkeologi se TV-kanalen National Geographic eller History Channel.

Be well,
LordParzifal

4 kommentarer:

Anonym sa...

Godmorgon Lord!

Jag har länkat dig från min blogg. Ha det gott!
mvh Queen ;-)

LordParzifal sa...

Bra då blir det ännu fler antikrigsmänniskor och mer kultur för massorna...jag skrev småkryp senast om "nån slags maktmissbruk"...
Dansa inte för länge i Blå Hallen om kvällarna...förresten borde ni två skriva en rymdbarnbok.

Be well,
LordParzifal

Jörgen P Olsson sa...

Om du minns min allra första bloggtext så var den skriven som en saga. Mycket material har tillkommit sedan dess så den skulle kanske behöva skrivas om. Jag skulle tycka att det vore kul att se en film om våra liv. Det finns redan en rad bra filmer, tex Terminator II, Star wars och Häxorna i Eastwick, men man kanske kunde baka ihop dem och spela in den i östersundsmiljö.

LordParzifal sa...

Lathund till Hund-Ra-Bast

Lathund till mina associationer, det är jobbigt att vara självanalytisk, kan ge en huvudvärk...
eller nya goda idéer.

MARTIANS CALLING YOU
: Queensryche - Revolution Calling (Operation:mindcrime 1988)
MARTIANS CALLING ANYBODY LISTENING OUT THERE
: Queensryche - Anybody Listening (Empire 1990)
WE BUILT YOUR PYRAMIDS
: Däniken
WE WANT OUR PICTURES ON YOUR PYRAMIDS
: Mars Attacks! (Tim Burton 1996)
THE LEAST YOU COULD DO. BYE FOR NOW. WE BUILD SOME MORE
: Stargate (Roland Emmerich 1994)

Be well,
LordParzifal

;